Titta en förskräcklig annons

Jag är inte superordningssam av mig och jag har inte alltid så lätt för att göra mig av med saker. Men när jag ser den här annonsen så undrar jag a) om någon på riktigt kan ha levt där b) vem?

Bild

Bild

Bildkälla: Svensk fastighetsförmedling.

Taggad

One thought on “Titta en förskräcklig annons

  1. Man kan ju undra, jag tror det är sanning.
    Enligt upplysning har/bor två personer i medelåldern där.
    http://www.upplysning.se/person/?x=448&where=idrottsgatan+25%2c+falk%f6ping

Kommentera

