Titta höstkänslor

Höstmys nästa. Så fort september stod för dörren kom kylan, de fallna löven och så lite regn. Idag har jag dock myst med både utelunch med kollegor och sedan afterwork med vårt nätverk för HR-medarbetare och kommunikatörer i kommunen där jag jobbar.
Men även om solen sken idag har jag fått riktga höstfeelings och det påverkar inte bara klädval och att jag har paraply med mig utan också köpsug efter inredning. Men visst verkar det dumt att shoppa loss när huset inte är inredningsbart? Nedanstående kollage har jag plockar ihop från H&Ms höstinredningskollektion. Mycket snyggt fanns där.
I helgen väntar sommarens fjärde (!) bröllopsfest, vi tänkte besöka bomässan i Malmö och sedan blir det naturligtvis fortsättning på golvbjälkar och städning i hus(skal)et.
Taggad , , ,

Kommentera

