Titta tapeter

Jag har aldrig riktigt fastnat för tapeter. Jag gillar färg mer helt enkelt. Tapeter är ofta upprepande, för speciella, inte tillräcligt snygga för att klä ett helt rum etcetera. Det finns tusen ursäkter. Med färg kan man göra väggmålningar och kontraster.

Men man måste kunna ändra sig. Jag är helt övertygad om att även jag skulle kunna falla för tapeter om jag bara hittar de rätta så ikväll kikar jag igenom 1012 tapeter här.

Några favoriter:

2013-09-02_2322

Fashion digital

2013-09-02_2326

Fashion digital

2013-09-02_2325

Chelsea stripe

2013-09-02_2218

Nu, godnatt!

Frontier Tile

2 thoughts on “Titta tapeter

  1. xarfez skriver:

    Ooh vad kul att kolla på tapeter! Blir ju själv sugen på att göra om ;)

Kommentera

