Titta Lund, bara en cykeltur bort

Har nu flera gånger cyklat fram och tillbaka till huset från jobbet. Fem och en halv kilometer är en alldeles lagom cykeltur och med vacker utsikt på båda håll.

Förra veckan fick jag sällskap i huset av mormor och morfar som firade sextioårig (!) bröllopsdag och mina föräldrar för picknick i ladan, eftersom vädret inte riktigt var på min sida. Så efter en snabb cykeltur från jobb fick jag trevligt lunchsällskap och sedan kunde jag enkelt cykla in till jobb igen.

BildBild

Kommentera

