Titta grått

Häromdagen konstaterade jag för kollegorna att det förmodligen blir en del grå toner i huset. Jag har tidigare tittat i min Pinterestmapp med färginspiration och konstaterat att det var mycket grått och det verkar hålla i sig. Hemmet blir med största säkerhet ganska grått, vitt, svart som basfärger men naturligtvis med färgklickar. Vore det inte fantastiskt med en röd trappa?

Bild

Bild från H&M som presenterar höstens nyheter.

Nu konstaterar jag att inredningsbloggarna skriker att grått tydligen är höstens stora färg och H&M presenterar höstens inredningsnyheter, också med mycket grått. Innebär det att jag är manipulerad eller bara rätt i tiden? Grått är ju å andra sidan ganska tidlöst så trots trendigheten känns det som ett långsiktigt säkert kort.

Taggad

Kommentera

