Titta en effektiv måndag

It's Monday baby

Jobbar alltid sent på måndagar så kom hem vid sjutiden. En timme senare har jag nu surfat inköpslista på Ikea, letat sotare samt lagt tvätt i tvättmaskin är jag nu värd ett avkopplande bad. Finfin måndag. Visste ni förresten att kommunen har inflytande över vilken sotare vi ska anlita? Alla dessa saker man lär sig.

Bilden? Ja, jag hade visst tid över på bilden så jag slängde ihop några bilder med passande ord. Märkligt nog blir de lite suddiga ser jag, det får jag göra något åt minsann.

Kommentera

