Tillbaka till kontorslandskap

BildBild

De senaste åtta månaderna ungefär har jag suttit i kontor delat med en kollega. Kontoret är väl ingen höjdare inredningsmässigt men tre stora fönster ger fantastiskt ljusinsläpp och så kan man beundra småfåglarna i parken utanför. Imorgon är det dock dags för mig att återgå till kontorslandskapet och även om jag saknat den sociala biten, inte alls behöver ett kontor och dessutom gillar kontorslandskap så kommer jag sakna kontoret. Dessutom är det fint att kunna stänga sin dörr och prata ostört i telefon, dessutom utan att störa andra.

På den övre bilden syns en svart låda jag har på mitt skrivbord för förvaring av sax, tejp, batterier med mera, ett hjärta som tillhörde en present från mina kollegor och ett upplyftande kort som gör livet lite ljusare.

Kommentera

